پویا پویا ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پویا و پرنیا گلهای زندگی

بچه ها بیاین بازی

1391/12/9 10:35
نویسنده : مامانی
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

میگم بچه ها  ، ای وای اول سلام خنده

حالا : میگم من اینو یه جا دیدم خیلی خوشم اومد

قضیه چیه؟ همین الان تمام وسایل کیفتونو در بیارین ازش عکس بگیرین

سانسور نداریما ! مرتب کردن الکی هم نداریم واقعی واقعی

بعدش آدرس عکسا رو برام بزارین میزارم اینجا ادامه مطلب

منتظر عکساتون هستم

میگما منم با چه کسایی همبازی شدم هر کدومتون یه بهونهه بیارین حالا :(

برای دیدن عکسا برین ادامه مطلب

 

اینم عکس وسایل داخل کیف من که شامل کیف پولی - جاسوئیچی- قرص ویتامین ث که روزی 2باربایدد بخورم- اون کاغذه هم لیست کارا وخریدایی که برای عید باید انجام بدم - کارت اتوبوس -کارت هدیه و... جالبه برام جای سواله پنکک بدون ابر به چه دردم میتونه بخوره آیا؟ یا اون دوتا کلید مال خونه قدیم مامانمه اینجا چیکار میکرد!!!

 

اینم کیف نسترن جون مامان یاشارماچ

 

اینم کیف زی زی جون(زینب منم مثل این جاکلیدیت دارم نوشته امیر عکسشو میزارم)

 

کیف پرستو (میگم پرستو جان وام نمیدی به من؟سوال)

 

 

 

کیف شقایق مامان محمدارشان

بذار معرفی کنم!
قطره چشم ارشان، قرص کلسیم، ناخن گیر ارشان، ساعتم، گل سرم، نمیدونم اون باطری جریانش چیه و از کجا اومده! ، لاک ک کاملا خشک شده، دکمه مانتوم ک خود مانتورو انداختم دور، شکلات، دندونگر ارشان، گل سرم، قرآن جیبی، توضیح تخم بلدرچین، دستمال مرطوب، گوشیهام و بطری آب ک از وقتی ک یادم میا همین قدر آب توش بوده و تو کیفم بوده
البته دوربینم بود ک بباید بر میداشتم و باهاش عکس میگرفتم

 

دوست خوبم مامان سپهر(مردکوچک من)

 

مامان مهربون نازدونه ها قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (47)

مامان نازدونه ها
1 اسفند 91 9:48
سلام عزیزم بازی جالبی میشه
آرین و مامانی و آرتین
1 اسفند 91 10:10
مگه نمیدونی کیف خانوما جزو سکرتاشونه
ای وای ببخشید سلام
من که نیستم


خیلی نامردی
مامان بهراد
1 اسفند 91 11:07
من هستم رقیه جوووووووووووووونم...........
فقط اول تو بذار به عنوان نمونه ببینیم چه جوری باید عکس بگیریم


دمت گرم خوشم میاد پایه ای برم خونه میزارم
سه دانشجو
1 اسفند 91 11:55
سلام عزیزم بازیه جالبیه. باشه حتما
آسمان آبي
1 اسفند 91 12:18
باشه رقيه جون من هم عكس مي گيرم. ببينم مي تونم جايي آپلود كنم يا نه. خيلي وقته دنبال آپلود عكس نبودم نمي دونم الان وضعيت چه جوريه
زهره
1 اسفند 91 12:20
سلام عزیزم بازی زیبای میشود
مامان نازنینها
1 اسفند 91 13:34
مرسی دوستم منم شرکت میکنم
مامان یاسمین
1 اسفند 91 13:43
من قبلا این بازی رو کردم و عکس دارم ولی یادم نیست کی بود
elham
1 اسفند 91 15:05
عزیزم من کیف ندارم!!!!
همیشه گوشی و پول میزارم توی جیبم
بس که میگن دزد دزد دزد ............
دیگه میترسم


قدرت خدا!!!!
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 15:12
سلام خاله جون من تو مسابقه شرکت کردم وبرای برنده شدن به رای شمااحتیاج دارم ممنون میشم به این سایت بری و بهش رای بدی خـــــــــــــــــالــــــــــــه امروز اخرین روزرایگیری http://shahrekhatere.niniweblog.com/ کد515امیرمحمد رای دادی خّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّــــــــــــبـــــــــــرم کن حتما تا ازت تشکر کنمــــــــــــ
من دخملی با کامی جونم
1 اسفند 91 17:54
سلام خوبی ببخشید این روزا کم میام نت سرما خومرده بودم حالا میام مینویسم کار جالبیه قبلا هم دیده بودم چقدر کیفت خلوته توی کیف من که کلی خنزر پنزر پیدا میکنی خب این روزا کیفهای خانومهای باردار چی توشه همونها هم توی کیف منه
محبوبه
1 اسفند 91 18:21
آغا من ميشه عكس نذارم؟
صبح رفتم خريد،لباس زير خريدم،توي كيفمه...
زشته خو


خخخخخخخخخخخخخخ همیناش قشنگه بزار بابارمز دارش میکنیم فوقش خودمون میبینیم
حاج خانوم
1 اسفند 91 20:07
میزارم واست عشقم ... فقط یه چیزی باید سانسوربشه
رضوانه
1 اسفند 91 21:06
سلاااااام چه ایده جالبییییی اگه با تبادل لینک موافقید به وب منم سر بزنید خوشحال میشم
elham
1 اسفند 91 23:12
نه ک ندارممممممم استفاده نمیکنم وگرنه 5تاشو دارم
دخترشیرازی(من مینویسم تا تو بخندی)
2 اسفند 91 1:15
عامو من وقت ندارم!
حالو وویسو اگر تونسم میگیرم میذارم!


ای بابا شماهام نوبرین به قران
سیـــد
2 اسفند 91 1:53
با سلام خدمت دوست عزیز
میخوایم با هم دیگه یه مشاعره رو شروع کنیم
منتظر حضورتون توی نظرات این پست هستم
البته طبق قانون مشاعره ...
خوشحال میشم شرکت کنید
ارسال نظرات واسه مطالب دیگه هم یادتون نره ...



آخ جون مشاعره اومدم
محدثه
2 اسفند 91 8:05
سلام رقيه جان! من قبلا اين بازي رو توي اون وبلاگ ديدم.ولي با عرض شرمندگي منو از اين كار معاف كن.( اگه من مي تونستم به تنبليم غلبه كنم وبلاگم رو آپ ميكردم



ای بابا منم با چه کسایی همبازی شدما هههههههههههه
ستاره زمینی
2 اسفند 91 12:08
سلام ایده جالبیه.حتما میام توبازی حالا عکس بگیرم.......
پارمیدا
2 اسفند 91 16:06
بعد از آپلود چند تا آدرس بهم میده کدومشونوبذارم؟؟؟
زهره
2 اسفند 91 16:51
رقیه جون بدو بیا برای پویا جان قصه گذاشتم عنوان قصه اقا کلاغه[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
مامان کوروش
3 اسفند 91 8:33
سلام وای چه با مزهاصل خود پنکک است ابرش مشکلش حل میشهمنم شرکت میکنم ولی چیزی پیدا نمیشه تو کیف من به جز کیف پول و دستمال کاغذی و شیشه اب واسه کوروش


تو شرکت کن
مامان نیکان
3 اسفند 91 10:32
دیدیمممممممممم مسابقه روو.خوبه ولی خواهر اگه بدونی چقدر کیفای من شلوغ پلوغههههههه باشه ولی
فاطمه (من و همسرم و یه دنیا خوشبختی )
3 اسفند 91 12:16
من میذارم عکسو ولی یه ذره با تاخیر ....!!1
کبوتررها
3 اسفند 91 14:31
سلام با 20بابای گلم بروزم
لیدا
3 اسفند 91 20:19
سلام رقیه جان . خوبی عزیزم . کامنتتو امروز دیدم . عزیزم متاسفانه کامپیوترم خراب شده و چند وقتی سیستم ندارم الان هم از خونه مامان اینا بهتون سر زدم . ولی اگه بتونم حتما و سریع عکس میگیرم و می ذارم . مرسی از لطفتون که به ما سر می زنید . دوستون داریم یه عالمه .
م(خط خطی خوانا)
3 اسفند 91 23:14
منم ممنونم به وبلاگم تشریف اوردید
این بالا عکس خودتونه؟


آره خودمم . فدات شم عزیزم .مثل اینکه آنی الان میبوسمت
زی زی
4 اسفند 91 0:02
وای نه من این هفته پریود هستم نوار بهداشتی تو کیفمه نمیتونم عکس بگیرم


ای بابا از دست شماها
زهره
4 اسفند 91 9:11
من دوست دارم باغبان باشم

در هر زمینی گل بکارم

صدها گل یاس و شقایق

آلاله و سنبل بکارم

هرجا زمینی خشک و خالیست

با دست من آباد گردد

از دیدن گل های زیبا

دلهای غمگین شاد گردد
این شعر برای پویای ناز وخوشملم
بازم اومد بهار شاد و خندون
با سوسن و با سنبل و باریحون
باز عمو نوروز برامون آورده
سبزه و گل به جای برف و بارون
چلچه از سفر رسیده خوشحال
نگاه کنید جوانه زد تو ایوان
غنچه گل به روی ما می خنده
مرغ چمن پر می زنه می خونه
نوروز اومد دوباره
فصل گل و بهاره
نوروز اومد دوباره
فصل گل و بهاره
رو شاخه ها شبنم دونه دونه
از شادی و صفا دارن نشونه
ببین چقدر دیدنی و قشنگه
لکهَ ابری که تو آسمونه
چلچه از سفر رسیده خوشحال
نگاه کنید جوانه زد تو ایوان
غنچه گل به روی ما می خنده
مرغ چمن پر می زنه می خونه
نوروز اومد دوباره
فصل گل و بهاره
نوروز اومد دوباره
فصل گل و بهاره

گربه ی چاق ِ پُرخور

موش کوچولو رو دیده

دنبال اون دویده

گربه بدو موش بدو

گربه عقب موش جلو

موش دویده تو سوراخ

گربه اونو ندیده

موش کوچولوی شیطون

حالا دراز کشیده

خوابیده توی سوراخ







ازت ممنونم زهره جان برای پویا میخونمش تا یاد بگیره دوست خوبم

مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 12:02
سلام
از وب ليلا جون اومدم اينجا...چه باحاله اين مسابقه...من ميفرستم محتوياتو ولي بدون سانسورا


دمت گرم خوش اومد ازت
زی زی
4 اسفند 91 12:22
میگم اون عکسووووووو نذار این یکیو بذار یه کم سانشورش کردم تو اون همه چی معلوم بود http://upload.tehran98.com/img1/yr55mekmybkdt9ai338a.jpg
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 اسفند 91 12:32
رقیه جون برات خصوصی گذاشتم
پرستو
4 اسفند 91 20:31
http://upload.tehran98.com/img1/wl6y4ih96y6xceywexs.jpg سلام عزیزم اینم عکس محتویات کیف من ببخشید دیر شد
سه دانشجو
4 اسفند 91 21:50
سلام عزیزدلم وای چه عکسای نازی . ماهم میذاریم . بیا پیشمون عکس گذاشتیم
پرستو
5 اسفند 91 0:29
به خدا اون همش 100 تومنه پول موبایلمه النگوئه هم تیزه و دستمو زخم میکنه انگشتر طلا نیست.شوما به من وام بدین


ههههههههههههههههههه
مامان نازدونه ها
5 اسفند 91 8:38
سلام عزیزم ببخش نبودم که عکس رو بدستت برسونم امروز وقت شد عکسشو میگیرم برات میفرستم


فدای تو و محبتت هر وقت گذاشتی قبوله
زی زی
5 اسفند 91 10:50
مام از اون دوتا داریم اون یکی روش نوشته زینب


ولی ما یکی داریم فقط من وروشم نوشته امیر .
زهره
5 اسفند 91 11:40
رقیه جان معما ها را درست کردم بیابه افتخار پویای خوشملم
پرستو
5 اسفند 91 12:03
سلام عزیزم عیب نداره
ما خدا زده تو سرمون بذار مردم هم بزنن


وای نگو پرستو کلی خندیدم بلا
سه دانشجو
5 اسفند 91 12:53
سلام عزیزم. ممنونم از این همه محبتت. دوست داریم بوس. دوباره سر بزن پست جدیدمون.....
زهره
5 اسفند 91 15:24
رقیه جان من خیلی خیلی شما را دوست دارم بازی انلاین کودکانه گذاشتم برای پویا جان


ای جانم مگه میشه منم دوست به این با معرفتی رو دوست نداشته باشم بوووووووووووووووووس
م(خط خطی خوانا)
5 اسفند 91 16:22
دوستان با 4 خاطره جدید بانکی آپم
کبوتررها
5 اسفند 91 19:33
سلام سپاس گزارم از حضور سبزتان
زی زی
6 اسفند 91 8:24
رمز پرستو چیه؟
پرستو
6 اسفند 91 11:08
سلام رقیه جون.خوبی؟ این چه حرفیه عزیزم؟کار خوبی کردی.دیشب یادم رفت به زینب رمز رو بدم.شارژ نتم داشت تموم میشد.زودی رفتم.بوووس
اسما
6 اسفند 91 20:52
سلاملکم.ههههههههههههههه چه باحال منم میام میزارم ب زودی.


به زودی تو ینی یه سال دیگه
تومعلوم هست کلن کجایی؟

مامان نازدونه ها
9 اسفند 91 10:29
http://1.talar.web44.net/images/3592b0702998.jpg

بیا بگیرش بچه


عاشقتم